Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Wałki i rollery do masażu i ćwiczeń

( ilość produktów: 15 )

Wałki i rollery

Bolą cię plecy i chcesz je uwolnić z napięcia? A może intensywny trening dał ci w kość? Mamy na to radę! Najlepszym rozwiązaniem będzie roller do ćwiczeń, czyli twardy wałek o gładkiej bądź karbowanej powierzchni. To niewielkie, ale jakże skuteczne akcesorium pomoże ci zregenerować się po wyczerpującym treningu, zmniejszy dolegliwości bólowe ze strony narządu ruchu i urozmaici poranną rozgrzewkę. Dodatkowo dobrze jest mieć w domu piłkę gimnastyczną i małe piłeczki rehabilitacyjne z kolcami, idealne do rozmasowywania obolałych mięśni.

Wałki do ćwiczeń gładkie i z wypustkami

W naszym sklepie znajdziesz różnego rodzaju rollery do masażu wykonane z pianki EVA. Posiadamy zarówno miękkie, gładkie rollery, jak i twardsze modele ze specjalnymi wypustkami. Regularne rolowanie jest bardzo przyjemne: rozluźnia mięśnie i przynosi ulgę, jednak kluczem do sukcesu jest wybór odpowiedniego akcesorium. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z rolowaniem, polecamy ci wypróbować gładki roller. Dzięki niemu stopniowo zmniejszysz wzmożone napięcie mięśniowe i poprawisz elastyczność mięśni. Gdy już przyzwyczaisz się do ćwiczeń z rollerem, możesz postawić na twardszy wałek do masażu z dodatkowym karbowaniem. Korzystając ze sprzętu z tego typu fakturą, pobudzisz głębsze partie mięśni. Roller do ćwiczeń z wypustkami jest więc doskonałym produktem dla osób, które uczestniczą w intensywnych treningach.

Wałek do rolowania – dlaczego ci się przyda?

Wałek do rolowania to prosty i praktyczny przedmiot stosowany do masażu mięśni. Jest on przydatny podczas rozgrzewki, której celem jest przygotowanie ciała do dalszego wysiłku. Ponadto warto go wykorzystać do ćwiczeń rozciągających, wykonywanych na koniec treningu. Tym sposobem unikniesz zakwasów, naciągnięcia mięśni i drobnych urazów spowodowanych przetrenowaniem. Rolować możesz nogi, w tym: stopy, łydki, uda i pośladki, a także plecy i ręce. Wałki stosuje się do masażu m.in.: mięśni goleni, mięśnia czworogłowego uda, mięśnia gruszkowatego czy mięśnia dźwigacza łopatki.

Jak używać rollerów do ćwiczeń?

Ćwiczenie z rollerem wymaga nieco wprawy, ale nie jest skomplikowane. Zdecydowaną zaletą wałka do masażu jest to, że możesz użyć go do rolowania różnych części ciała. Rolowanie przed treningiem powinno być dynamiczne i opierać się o 10 powtórzeń na każdą wybraną grupę mięśniową. Z kolei rolowanie po treningu musi trwać nieco dłużej i być wykonywane wolniej, ponieważ jego celem jest regeneracja tkanek. Nim zaczniesz ćwiczyć, koniecznie zaopatrz się w matę treningową, która zapewni ci miękkie i komfortowe podłoże. Podczas rolowania przesuwaj określoną część ciała na wałku i utrzymuj nacisk do czasu, aż ból zmniejszy się.

Wałek do masażu – jaki wybrać?

Rollery do ćwiczeń marki Springos to profesjonalny sprzęt sportowy. Postaw na produkty o wysokiej jakości, które posłużą ci przez wiele lat. Wałki do masażu dostępne w naszym sklepie kupisz w wielu wariantach kolorystycznych jako pojedynczy produkt lub w zestawie z matą pod kolana. Dobierz odpowiednia twardość produktu i ciesz się udanym treningiem już dziś!

Obejrzyj także:

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel