Reklamacje

1. Skontaktuj się z nami poprzez adres mailowy reklamacje@springos.pl, celem ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.  

2. Opisz dokładnie powód reklamacji, podaj numer zamówienia, którego dotyczy reklamacja (możesz go znaleźć w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia) oraz dołącz zdjęcia produktu dokumentujące zgłaszaną sprawę.

3. Wydrukuj dokument reklamacyjny, który możesz pobrać pod tym linkiem, zapakuj zakupioną rzecz z wypełnionym formularzem, a następnie wyślij do nas na adres, który został umieszczony na etykiecie zwrotnej która została umieszczona w paczce.


W celu uniknięcia nieporozumień prosimy o nie wysyłanie przesyłek przed ustaleniem formy reklamacji z obsługą sklepu

Odpowiedź od nas dostaniesz w czasie nie dłuższym niż 14 dni.

Zaufane Opinie IdoSell
4.87 / 5.00 1407 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-09-19
przede wszystkim bardzo szybka realizacja, towar zgodny z zamówieniem
2024-09-17
Jestem zadowolony ! Będę korzystał z waszych usług w razie potrzeby. Pozdrawiam
pixel