Reklamacje
Drogi Kliencie dokładamy wszelkich starań, aby proces zakupowy jak też zakupione przez Ciebie produkty spełniały Twoje oczekiwania. Jeżeli jednak z jakiegoś powodu chcesz zareklamować produkt, to dbając o Twoją wygodę dajemy Ci dwie możliwości dokonania zgłoszenia reklamacyjnego:
- Opcja 1: napisz e-mail na adres: reklamacje@springos.pl i opisz dokładnie powód reklamacji, podaj numer zamówienia, którego dotyczy reklamacja (możesz go znaleźć w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia) oraz dołącz zdjęcia produktu dokumentujące zgłaszaną sprawę.
lub
- Opcja 2: wydrukuj formularz reklamacyjny, który możesz pobrać pod tym linkiem, zapakuj zakupioną rzecz z wypełnionym dokumentem, a następnie wyślij przesyłkę do nas na adres:
Springos Sp. z o.o. Sp. k.
Kłaj 701
32-015 Kłaj
Dział Reklamacji
Odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne otrzymasz w ciągu 14 dni od daty wysłania maila lub doręczenia przesyłki.