Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Reklamacje

Chcesz zareklamować produkt? Nic prostszego!

Możesz to zrobić na wybrany przez Ciebie sposób:

  1. Opisz dokładnie przyczynę reklamacji i dołącz (jeśli go posiadasz) numer zamówienia, zrób zdjęcia produktu, a następnie zamieść to w mailu wysłanym do nas na adres: reklamacje@springos.pl.
  2. Wydrukuj dokument reklamacyjny, który możesz pobrać pod tym linkiem, zapakuj zakupioną rzecz z wypełnionym formularzem, a następnie wyślij do nas na adres:
    Springos Sp. z o.o. Sp. k.
    Kłaj 701
    32-015 Kłaj

Odpowiedź od nas dostaniesz w czasie nie dłuższym niż 14 dni.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel