Najczęściej zadawane pytania
Informacje o sklepie i produktach
1.Gdzie mogę zakupić produkty Springos, czy są sklepy stacjonarne?
Zapraszamy do zakupów na naszej stronie internetowej, niestety w tej chwili nie posiadamy sklepu stacjonarnego.
40.Dlaczego oferujemy konkurencyjne ceny?
Jesteśmy bezpośrednim producentem, dlatego możemy zapewnić naszym klientom bardzo korzystne ceny.
20.Jak mogę uzyskać więcej informacji o produkcie?
Wszystkie dane dotyczące produktów (wymiary, kolory itp.) zostały umieszczone w specyfikacji/parametrach produktu. Jeśli jednak uważasz, że brakuje istotnego parametru produktu, prosimy o kontakt mailowy z naszym Działem Obsługi Klienta. Swoje pytanie możesz zadać również na czacie oraz korzystając z odpowiedniego pola pod opisem produktu na karcie towaru.
21.Produkt, którego szukam nie jest dostępny.
Jeśli produkt został wyprzedany, można zapisać się do przypomnienia o ponownej dostępności podając adres mailowy na aukcji konkretnego produktu. Niestety nie zawsze znany jest nam termin ponownej dostępności i nie zawsze jesteśmy w stanie pomóc. W przypadku niedostępności towaru na naszej stronie, zachęcamy do skorzystania opcji: "Powiadom o dostępności", która pozwala na zapisanie się na listę oczekujących. W przypadku, gdy towar ponownie będzie dostępny na stronie sklepu, klient zostanie powiadomiony o tym poprzez wiadomość e-mail. Powiadomienie zostanie wysłane nawet jeśli jest to bardzo niewielka ilość. Z opcji powiadamiania korzysta wielu klientów, dlatego może dojść do sytuacji, że produkt zostanie wykupiony przez innego zainteresowanego.
22.Czy mogę prosić o realne zdjęcia produktu?
Wszystkie zdjęcia, które zamieszczone są w ofercie, wykonane są u nas w studio i są realnym odzwierciedleniem produktu w rzeczywistości. Nie mamy możliwości przesłania innych zdjęć niż te które zawarte są już w ofercie.
29.Ile wynosi gwarancja na zakupiony produkt?
Gwarancja wynosi 24 miesiące.
43.Czy jest możliwość, aby obejrzeć Wasze produkty na żywo?
Działamy jedynie jako sklep online, bez sklepów stacjonarnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie zagwarantować najlepsze ceny i atrakcyjną, konkurencyjną ofertę.
44.Czy produkty nadają się do komercyjnego użycia?
Staramy się oferować najwyższą jakość produktów, jednakże nasze produkty są polecane tylko do prywatnego użytku i mogą nie być przystosowane do użytku komercyjnego.
Składanie zamówień
2.Jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie można złożyć poprzez naszą stronę internetową, mailowo na adres: kontakt@springos.pl lub telefonicznie: 730 180 190
3.Czy muszę założyć konto aby złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie na naszej stronie, nie musisz zakładać konta. Klikając w „Zamów bez rejestracji” możesz złożyć zamówienie jako gość, a wprowadzone przez Ciebie dane posłużą nam jedynie do realizacji tego konkretnego zamówienia. Zamówienie możesz złożyć również telefonicznie pod numerem: 730 180 190.
4.Czy można złożyć zamówienie z opcją płatności "za pobraniem"?
Oferujemy możliwość wysyłki towaru za pobraniem. Oznacza to, że za zamówione produkty zapłacisz kurierowi w momencie dostarczenia przesyłki. Aby skorzystać z usługi wysyłki za pobraniem, przejdź do kasy i wybierz opcję "Za pobraniem" w sekcji "Opcje zapłaty". Pamiętaj, że nie każdy kurier ma przy sobie terminal płatniczy, dlatego warto mieć przygotowaną gotówkę.
5.Czy można złożyć zamówienie telefoniczne?
Oczywiście jest możliwość złożenia zamówienia telefonicznego. Zamówienia telefoniczne opłacisz u kuriera przy odbiorze paczki. Aby złożyć takie zamówienie należy skontaktować się z naszą infolinią pod numerem telefonu: 730 180 190. Przed złożeniem zamówienia należy przygotować kod wybranego produktu/produktów, który widnieje w ofercie. Pozwoli to na szybkie i bezbłędne przyjęcie zamówienia.
25.Czy jest możliwy zakup hurtowy?
W sprawie zakupów hurtowych prosimy o przesłanie zapytania na adres: sprzedaz@springos.pl
Promocje i kody rabatowe
30.W jaki sposób mogę uzyskać kod rabatowy?
Kod rabatowy można uzyskać poprzez zapisanie się do naszego newslettera lub śledząc nasze akcje promocyjne na stronach sklepu i w social mediach – znajdziesz nas na facebooku, instagramie i youtube
31.Jak mogę użyć kodu rabatowego ?
Kod rabatowy możesz wpisać przechodząc do koszyka z Twoimi produktami lub w zakładce „Moje rabaty” na dole strony.
23.Niedawno kupiłam produkt w regularnej cenie a teraz jest w promocji, czy mogę odzyskać różnicę w cenie?
Niestety nie jest to możliwe. Ceny produktów ulegają zmianom ze względu na wiele czynników zewnętrznych. Jeśli masz prawo do zwrotu towaru w ustalonym terminie, możesz odesłać nowy nie noszący śladów użytkowania produkt i złożyć nowe zamówienie w cenie promocyjnej. Lecz pamiętaj, że koszty zwrotu ponosi Kupujący.
Realizacja zamówień i Dostawa
7.Jakie są koszty wysyłki oraz termin dostawy?
Koszty wysyłki oraz przewidywany czas dostawy podane są w ofercie w zakładce: "Sprawdź czasy i koszty wysyłki". Koszt wysyłki może ulec zmianie w zależności od wybranej formy dostawy oraz ilości zakupionych produktów, gdyż może się to wiązać z wysłaniem Twojego zamówienia w kilku przesyłkach lub w przesyłce gabarytowej/niestandardowej.
8.Czy mogę wybrać konkretny dzień/godzinę dostawy?
Nie ma możliwości wybrania konkretnego dnia oraz godziny dostawy zamówienia. Wysyłka zamówienia następuje zazwyczaj w ciągu 24 godzin, a dostawa nie powinna zająć dłużej niż 1-3 dni roboczych. Gdy zamówienie zostanie przygotowane przez magazyn zostanie do Państwa wysłana wiadomość mailowa z numerem listu przewozowego.
9.Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Uprzejmie informujemy, że przy każdym produkcie podany jest przewidywany czas w jakim może opuścić on nasz magazyn. Ze względu na specyfikację produktów czasy te mogą się od siebie różnić. Realizację zamówienia rozpoczynamy w momencie otrzymania i przetworzenia płatności, a w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze robimy to niemal od razu. Jeśli zamówiony produkt znajduje się w naszym głównym magazynie, wysyłka następuje zazwyczaj w ciągu 24 godzin, a dostawa nie powinna zająć dłużej niż 1-3 dni roboczych.
10.Czy wszystkie zamówione przeze mnie produkty dotrą w tym samym czasie?
Zamówienie może zostać podzielone na kilka przesyłek. W wiadomości mailowej, powinni Państwo otrzymać informację odnośnie ilości wysłanych paczek.
11.Czy oferujecie ekspresową wysyłkę?
Staramy się zapewnić naszym klientom jak najszybszą dostawę. Obecnie pracujemy nad włączeniem tej usługi do naszej oferty, jednak nie jest ona jeszcze dostępna.
12.Czy mogę zamówić produkty na Waszej stronie internetowej, jednak z dostawą do innego kraju?
Obecnie nie ma takiej możliwości, jednak swoje produkty oferujemy również na naszej zagranicznej stronie www.shoperly.eu. Listę państw do których możliwa jest wysyłka sprawdzisz tutaj.
13.Jak sprawdzić status zamówienia?
Informacje o kolejnych etapach realizacji Twojego zamówienia otrzymasz drogą mailową. Gdy paczka opuści nasz magazyn uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. Po uruchomieniu tej opcji zostanie wysłany do Ciebie mail z linkiem, który pozwoli Ci na sprawdzenie, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Pamiętaj, że funkcja śledzenia zamówienia nie jest aktywna od razu. Opcja śledzenia paczki będzie dostępna do 24 godzin od wysłania zamówienia z magazynu. W razie wątpliwości, problemów z dostawą prosimy wyłącznie o kontakt drogą e-mailową na adres: kontakt@springos.pl
14.Zamawiałem kilka przedmiotów otrzymałem tylko jeden.
Zanim się z nami skontaktujesz, upewnij się czy zamówienie nie zostało podzielone na kilka przesyłek. Gdy zamówienie opuści magazyn uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. Po uruchomieniu tej opcji zostanie wysłany do Ciebie mail z linkiem/linkami, które pozwolą Ci na sprawdzenie, gdzie aktualnie znajdują się Twoje przesyłki.
15.Nie zdążyłem odebrać zamówienia z paczkomatu i co teraz?
Jeśli nie udało Ci się odebrać zamówienia w określonym terminie, skontaktuj się z nami w celu podania numeru rachunku bankowego na jaki zostanie zlecony zwrot środków za to zamówienie gdyż nie realizujemy ponownych nadań.
Anulowanie i modyfikacja zamówień
16.Co zrobić jeśli chcę anulować zamówienie?
Anulacja zamówienia jest możliwa poprzez kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta w określonym czasie od momentu złożenia zamówienia, kwestia ta rozpatrywana jest indywidualnie i zależy przeważnie od statusu zamówienia.
Jeśli nie dojdzie do anulowania zamówienia w przewidzianym czasie, proponujemy dwa skuteczne rozwiązania:
1. Po wysyłce zamówienia możesz zrezygnować z przyjęcia paczki od kuriera.
2. Po odbiorze przesyłki możesz dokonać zwrotu w terminie 30 dni od daty dostawy. Pamiętaj jednak, że koszt zwrotu ponosi Kupujący.
17.Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Zamówienie może zostać anulowane przez jeden z czynników:
- brak finalizacji płatności,
- utrudnioną komunikację między systemem płatności a naszą bazą danych,
- niedostępność produktu podczas kompletacji zamówienia.
Przepraszamy za występujące niedogodności, jeżeli towar nie został wyprzedany proponujemy podjęcie kolejnej próby dokonania zakupu. W przypadku niedostępności towaru na naszej stronie, zachęcamy do skorzystania opcji: "Powiadom o dostępności", która pozwala na zapisanie się na listę oczekujących. W przypadku, gdy towar ponownie będzie dostępny na stronie sklepu, klient zostanie powiadomiony o tym poprzez wiadomość e-mail. Powiadomienie zostanie wysłane nawet jeśli jest to bardzo niewielka ilość. Z opcji powiadamiania korzysta wielu klientów, dlatego może dojść do sytuacji, że produkt zostanie wykupiony przez innego zainteresowanego.
18.Czy mogę edytować zamówienie?
Po jego zatwierdzeniu edycja nie jest możliwa. W takim przypadku sugerujemy anulację i ponowne złożenie zamówienia.
19.Czy zmiana adresu jest możliwa?
Informujemy, że zmiana adresu jest możliwa przez Dział Obsługi Klienta w określonym czasie od momentu złożenia zamówienia, kwestia ta rozpatrywana jest indywidualnie i zależy od statusu zamówienia.
Zwroty i reklamacje
32.Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonego produktu?
W przypadku otrzymania uszkodzonego produktu prosimy o przesłanie zdjęć lub filmiku dokumentującego uszkodzenie produktu na adres: reklamacje@springos.pl
33.Mam problem z zakupem, chcę złożyć reklamację, co zrobić?
Na każdy produkt udzielana jest 24 miesięczna gwarancja. W tym terminie masz możliwość zgłoszenia reklamacji.
Każde zgłoszenie reklamacyjne przyjmowane jest tylko i wyłącznie drogą mailową na adres: reklamacje@springos.pl
Zgłoszenie powinno zawierać:
1. Zdjęcia reklamowanego produktu
2. Opis zgłoszenia
3. Numer zamówienia
4. Oczekiwania reklamacyjne
Odpowiedź na zgłoszenie otrzymasz max do 2 dni roboczych od daty wysłania wiadomości. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Reklamacje.
34.Jak długo zajmuje proces zwrotu pieniędzy?
Zwrot środków dokonywany jest do 14 dni od daty pojawienia się przesyłki na naszym magazynie.
35.W jakim terminie można dokonać zwrotu produktu?
Zwrotu produktu można dokonać do 30 dni od momentu otrzymania zamówienia.
36.Jak dokonać zwrotu zamówienia?
Jeżeli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, zwrotu nieużywanego produktu można dokonać do 30 dni od daty jego otrzymania. Koszt zwrotu pokrywa kupujący. Towar należy zwrócić na adres znajdujący się na etykiecie dołączonej do produktu. Po dokonaniu zwrotu na e-mail: reklamacje@springos.pl należy wysłać informację o zwrocie wraz z numerem konta na który środki mają zostać zwrócone. Zwrot pieniędzy następuje do 14 dni od daty odnotowania zwrotu na magazynie. Szczegóły znajdziesz w zakładce Zwrot.
37.Co zrobić w przypadku otrzymania błędnego produktu lub braku w dostawie?
W przypadku otrzymania błędnego towaru lub braku w dostawie, prosimy o kontakt mailowy na adres: reklamacje@springos.pl
38.Kiedy dostanę zwrot pieniędzy za anulowane/zwrócone zamówienie?
Standardowo zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej, na numer konta podany w formularzu zwrotu.
39.Czy mogę wymienić towar?
Według polityki naszej firmy, nie realizujemy wymian. Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwać zwróć go w terminie 30 dni i złóż nowe zamówienie. Koszt zwrotu ponosi Kupujący
Płatności i faktury
24.Jakie są metody płatności, czy wystawiamy faktury przelewowe?
W naszym sklepie oferujemy zakupy za wcześniejszą opłatą przelewem lub za pobraniem. Nie wystawiamy faktur przelewowych z odroczonym terminem płatności, możemy jednak zaproponować fakturę proforma z terminem płatności do 7 dni, po opłaceniu której zamówienie jest realizowane. Jeśli są Państwo zainteresowani taką formą płatności, prosimy o kontakt mailowy: kontakt@springos.pl
26.Czy składając zamówienie można otrzymać fakturę? Jeżeli tak to gdzie ją znajdę?
Po zrealizowanym zamówieniu, faktury przesyłane są automatycznie na adres email podany w zamówieniu. Jeśli chcesz otrzymać Fakturę VAT, pamiętaj by podczas składania zamówienia podać wszystkie niezbędne dane do jej wystawienia.
27.Gdzie znajdę dowód zakupu?
Do wszystkich zamówień wystawiamy faktury VAT. Wysyłamy ja zawsze w sposób automatyczny po zrealizowaniu zamówienia, na adres mailowy podany podczas jego składania. Nigdy nie dołączamy faktur w formie papierowej do przesyłek.
28.Czy faktury są dołączone do przesyłki w formie papierowej?
Faktury wysyłane są tylko drogą elektroniczną. Nigdy nie dołączamy faktur w formie papierowej do przesyłek
Kontakt
42.W jaki sposób mogę się skontaktować z Państwa sklepem?
Jeżeli chcesz złożyć nowe zamówienie, możesz zrobić to telefonicznie pod numerem: 730 180 190. Pamiętaj, że nasza infolinia telefoniczna przeznaczona jest wyłącznie do składania nowych zamówień.
W innych sprawach prosimy o kontakt mailowy:
Pytania ogólne: kontakt@springos.pl
Reklamacje i zwroty: reklamacje@springos.pl
Możesz również skorzystać z czatu, dostępnego na naszych sklepach w lewym dolnym rogu strony.
6.W jakich sprawach mogę kontaktować się telefonicznie?
Nasza infolinia telefoniczna przeznaczona jest wyłącznie do składania nowych zamówień.
W innych sprawach prosimy o kontakt mailowy:
Pytania ogólne: kontakt@springos.pl
Reklamacje i zwroty: reklamacje@springos.pl
41.Nie mam odpowiedzi na moje zgłoszenie mailowe, co zrobić?
Na wszystkie maile staramy się odpowiadać możliwie jak najszybciej. Upewnij się proszę, że zgłoszenie zostało wysłane prawidłowo. Z pewnością otrzymasz odpowiedź.